duminică, 6 aprilie 2008

Cuvânt înainte,

S-o luam cu inceputul. Numele meu este Horia (incantat, de asemenea). Am 16 anisori (curand 17) si traiesc intr-un oras normal, relativ mediu ca dimensiuni numit Ploiesti. Nothing ever happens here. (ah, ba nu, mint. Au inceput sa ne paveze niste alei din centru, o sa arate ca Brasovul in scurt timp. Ce bine. Aveam nevoie de ceva original!)
Sunt pasionat de fotografie, proza si orice altceva ce lumea crede ca e ciudat si degeaba. (ofticati-va ma, ca eu reusesc sa ma distrez si cu rahaturi, ha!)
Cum s-a nascut blogul? Din simpla dorinta de a avea asa ceva. Nu ma consider una dintre celelalte 16372310 de persoane care isi fac blog doar pentru ca e un fel de trend sa ai cat mai multe site-uri cu poze, povestiri si etc. La fel cum nu ii consider nici pe prietenii mei ca fac parte din acei oameni. Fiecare o ia cum vrea. Va simtiti jigniti, va pup sa treaca.
Toate bune si frumoase, cam atat la prima postare.
Numai bine, sa fiti sanatosi!


Cu drag,
Horia.

3 comentarii:

sniker spunea...

sa-mi aduci kilu ala de branza !

Unknown spunea...

bine ai venit in blogosfera!

Design Space spunea...

Ce bine ca mai vad lume cunoscuta p'aici:)...cam cate site-uri ai in total?;))